سایت تخصصی اسپری تاتو موقت ارزان بدن متحرک سطوح 2023

سایت تخصصی اسپری تاتو موقت ارزان بدن متحرک سطوح 2023

خرید اینترنتی پستی درب منزل کل ایران و جهان ارسال فوری

 لمینت متحرک دندان برای عزیزانی که دندان بسیار بد فرمی دارند و توان مالی خوبی ندارند موثر خواهد بود البته این را هم صادقانه عرض کنیم که نباید توقع نابجایی از این محصول داشته باشید چون در حدی نیست که بخواهیم اصلا ان را با لمینت هایی مقایسه نمایید که میلونی قیمت دارند اشخاصی که دندان های سالمی برای خود دارند نباید از لمینت استفاده کنند باید بدانید استفاده از لمینت نیاز به بهداشت و مراقبت خاصی دارد. اگر مسواک زدن هر روز را به تعویق می اندازید، لمینت انتخاب خوبی نیست.

 

این روش دندان های شما را بسیار زیبا می کند، اما برای افزایش طول عمر آنها نیاز به مراقبت های منظم و لازم دارد.لمینت دندان متحرک ابزاری عالی برای بررسی نتیجه نهایی روکش شما است. این روکش ها در اصل از نظر طول، اندازه، شکل و تناسب ثابت شبیه به لمینت های دندان هستند. پس ، هنگام نصب لمینت متحرک، باید به پزشک خود بگویید که چه تغییراتی را می خواهید ببینید. حال اگر با فرم روکش خود مشکل زیادی دارید و دلتون میخواد ید تغییر اساسی ایجاد کنید، باید از آنها بخواهید که فرم دندان های شما را تغییر دهند تا بتوانیم یک طرح لبخند زیبا را تکمیل کنیم.  

 

استفاده از لمینت متحرک دوپکا آسان بوده و به راحتی قابل استفاده میباشد . این لمینت را می توان به راحتی بر روی دندان اصلی قرار داد و هر زمان که لازم بود از روی دندان خارج بفرمایید . از نظر سرعت استفاده، این مدل لمینت حرف اول را می زند و اگر نیاز به درخشش دندان در کمترین زمان دارید، اسنپ روی لبخند با اختلاف بهترین انتخاب است.

   

 

مزایای لمینت متحرک دندان چیست

 

 

مزایای لمینت متحرک دندان چیست :


 نصب لمینت ثابت در کلینیک میلیون ها هزینه دارد، درست است که می تواند بسیاری از عیوب دندانی را پوشش دهد. این روکش پلیمری نازک فضای بین دندان ها را می پوشاند و به دندان ها اجازه می دهد از طرفی برخی افراد به دلایل مختلف رنگ دندان هایشان بد است. این رنگ می تواند ارثی باشد یا به دلیل استفاده زیاد از تنباکو، پرکردن و روکش ناکافی دندان و بسیاری دلایل دیگر ایجاد شود. با یک لمینت متحرک، یک رنگ زیبا رنگ ناخواسته دندان های شما را می پوشاند و تمام دندان های شما رنگی تمیز می گیرند. این را هم باید بدانید با خرید لمینت متحرک دندان که در خانه ساخته میشود قضیه کمی فرق میکنه چون هم کیفیتش نسبت به لمینت داخل کلینیک کمتر است و مزیت ان قیمت بسیار پایین است هر چند اگر شما در ساخت لمینت و زمان قالب گیری دقت نمایید میتوانید دندانی بسازید که خود راضی باشید هر چند باز هم تاکید   داریم باید بسیار دست نمایید مثلا شما ابید با ابزرای که در خانه دارید مثل قیچی و چاقو ایاد های ظاهری لمینت را رفع و مشکل را برطرف نمایید دلیل این که برخی میگویند لمینت متحرک دندان کلاهبرداری است همین است چون هیچ اطلاعاتی ندارند و وقتی بسته به دستشان میرسد فکر میکند در کمتر از یک دقیقه لمینت برایشان ساخته میشود که ایم بزرگ ترین اشتباه خواهد بود.

 

 

اموزش قالب گیری لمینت متحرک برای خانوم ها و اقایان

 

اموزش قالب گیری لمینت متحرک برای خانوم ها و اقایان :

این محصول برعکس بسیار از محصولات به خودی خود هیچ کاربردی ندارند یعنی شما باید به این محصول جان دهید این یعنی چی یعنی این که قالب گیری را در خانه انجام دهید و به لمینت شکل بدهید و برای خود یک اثر هنری خلق نمایید برای قالب گیری حتما فیلم های اموزشی را که توسط دیگران در گوگل بارگزاری شده را مشاهده نمایید و بعد استارت قالب گیری را بزنید برای قالب گرفتن خمیر را در اب جوش قرار داده و بعد این که حسابی نرم شد در قالب سفید رنگ و بعد در داخل فک خود فشارش دهید تا چند ثانیه در فک شما بماند و حتما بعد قالب گیری ان را به ارامی از دهان خارج نمایید تا شکل دندان تغییر نکنید و این را هم باید خاطر نشان شویم که با قیچی و وسایل دیگر ایراد های ظاهری را رفع نمایید پس این نکات بسیار مهم است و یادتان باشد حتما اموزش ببینید.

 

 

 عمر واقعی لمینت متحرک

 

 

عمر واقعی لمینت متحرک ترو اسمایل یا اسنپ اسمایل چقدر است :

خب این یک محصول ارزان است پس توقع عمر بالا نداشته باشید اما بستگی به میزان مصرف شما ممکن است 1 سال تا 2 سال برای شما کار کنید حتی کمتر هم خواهد شد چون همان طور که گفتیم بستگی دارد چقدر استفاده میکنید و نمیشود دقیقا گفت عمرش چقدر است.

 

 کدام لمینت متحرک دندان مناسب من است :

  

 

کدام لمینت متحرک دندان مناسب من است :

خب معمولا لمینت های ترو اسمایل یا سو اسمایل و اسنپ اسمایل قالب های متفاوتی دارند و حتما قالب انها را قبل خرید مشاهده نمایید که کدام به دندان شما نزدیک تر هستند و بعد از فروشگاه مورد نظر یا داروخانه محل زندگی خود بخریدش. 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

جمع بندی :

لمینت متحرک دندان برای خانوم ها و اقایان مناسب است و مهم نیست چه دندانی دارید چون شما باید قالب گیری را انجام بدهید و طبیعتا قالب فرد دندان شما را خواهد گرفت اما نکته مهم اینجاست که باید قالب گیری ار دست انجام بدهید که ما پیشنهاد میکنم حتما با خمیر خوراکی قالب گیری را حسابی تمرین کنید  تا اشنان شوید چون بدون اموزش بدون شک نتیجه درستی قالب گیری شما نخواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: sprytatoo ? تاريخ: سه شنبه 8 آذر 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?